"....Det är som att vakna upp till en ny värld...!"

Obama vann valet. Oväntat!
Radion gick igång 7.15, hörde namnet "Obama" och insåg med en gång att han stod som vinnare. Jag skulle ju titta på valvakan. Jo, tjena! Somnade innan den började, men skärpte mig och kollade till kvart i ett. På Filip och Fredrik självfallet!

Var hos läkaren på Östra sjukhuset idag. Blir opererad nästa onsdag.
Först ställde de sig VÄLDIGT tveksamma till operation, han var f.ö en dryg person som drog inställsamma skämt, inte fattade vad jag sa, eller vad jag ville, och ville inte koppla ihop huvudvärken med det ökade trycket. Grattis till att få en så bombad läkare. Efter ett tag gav han med sig, efter ett uppgivet "Men vad har ni för alternativ då?", från mig.
"Nej, inga."
"Då VILL jag bli opererad!"

Så BLIR jag opererad. På onsdag. Väldigt snabbt. Men då är det över snabbt.

Jag bad om att bli stucken igen. Jag känner symptom. Inte trevligt. Inte igen. Jag vill döööö. Men det kunde inte sjukhuset. Så jag mår lite kasst nu, vet inte om det är den huvudvärken. Men får mer huvudvärk när jag tänker på att det kan vara den huvudvärken. Kan vara trötthet.

Imorse sa en på radio "flera getar". Istället för "getter". Idiot. Hon var vuxen. Idiot.

Läkaren inlädde med ett:
"Jaaaaaaa, du är känd här"
och fortsatte med att luta sig mot stolsryggen, lägga händerna bakom nacken, och gäspa:
"Du är ju uniiiiiik. Vi vet inte riktigt vad detta beror på, förstår du."

Men för helvete. Kom med nå't nytt. Jag blir så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0