Efter operationen

Jag mår bra, är trött, har ont men det går bättre och bättre varje dag.

Blev akut sjuk i måndags igen. Kommer inte ihåg så mycket, mer än att det gjorde helvetetiskt ont, en smärta som inte går att förklara, som aldrig ville gå över. Hade ont i tre dagar, till operationen. Vill aldrig mer bli opererad, Obehagligt.

Efter operationen försvann huvudvärken, och jag slutade spy hela tiden. Nu försöker jag sitta, gå och vara som vanligt igen. Morfinet hjälper. Lite ovant i huvudet, tungt. Slangen i magen syns inte. Men känns.

Tusen tack er som har smsat, hälsat och tänkt på mig. Jag mår bättre nu. Vet inte när jag kommer till skolan igen. Men jag börjar bli lite lätt uttråkad här. ;)

Ring gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0