Hata SVT ännu mer.

Alltså, av alla tevemänniskor som finns, så väljer SVT LASSE KRONÈR?! Jag finner inga ord. Jag är mållös. Jag hatar den gubben som alltid tycker allt är så jävla roligt. Hur ska man nu kunna kolla på Kalle Anka om man bevittna hans förbannade "goa gôbbar"
Femman borde kontra med en till julaftonssatsning. Med Timbuktu. Det had evart grymt. En high five och en falafel mitt i dopp i grytan. Alla älskar ju Timbuktu, unga som gamla. Gör vad som helst. Bara skona mig från Kronér.

När jag blir stor, och ska betala tevelicensen, kommer jag inte betala. Icke. Aldrig. Vad betalar jag för?

Inte för att jag föredrar teve fyra eller någon annan kommersiell kanal heller.

Men liksom kom igen. Driver SVT med oss på allvar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0