Sittin' in the doc of the bay, watching the tide roll in...

Idag har jag pluggat matte som aldrig förr. Och fattat som aldrig förr.

Jag lyckades pilla bort den lilla lilla huden som bildats över ärret på magen, för jag trodde att det var bomull. Men det gör nog inget. Växer nog fram nytt.
Det surrar fortfarande i huvudet, som om jag hade en liiiten liten tandläkarborr i huvudet, och pirrar konstigt när jag böjer mig ner, eller vrider huvudet. Ska det göra det? Vad är det för ljud??

Idag var vi och grillade korv vid en sjö. Det var kallt. Men mysigt.
Jag och min bror gömde oss för de andra, och började diskutera fördelar och nackdelar med våra kön. Vilka resonemang han har, men det var kul.

Jag fick blomsterbud i fredags. Det har jag nog aldrig fått förut. Så nu har jag upplevt det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0