Start me up.

Jag är hemma. Ochgudsåunderbart.

Fick Kentboxen plus en skiva till i "välkommen hem" present. Det här börjar gå med vinst. :)

De tog bort stygnen på magen. Skönt.

Jag får inte vara med på gympan på sex till åtta veckor. Jag kommer avlida. Mitt betyg avlider också. Anna sa att det "fryser", men hur jävla länge ska det frysa då? När jag väl kan vara med är ju terminen typ över.

The Bourne filmerna är SÅ bra. När vi fick veta att jag fick åka hem från sjukhuset en dag snabbare, var vi ju tvungna att kolla den sista i trilogin. Så det gjorde vi hela morgonen.

TACK igen för alla SMS. Nu kan jag inte svara mer, har inga pengar kvar. Fixar det imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0