Moment 322

Var hos läkaren idag. Totalt i onödan. Han meddelade att röntgenplåtarna som togs för X antal veckor sedan, ska skickas till neurologgruppen i Gbg imorgon. Så de har alltså inte ens sett min journal än.

Jag kommer aldrig få hjälp med det här. De är ju inkompetenta!
De kan ju göra proceduren så mycket kortare, om de vill.

Jag kommer behöva göra en ögonunderslkning snart, också helt i onödan.

Hur kan det komma sig att läkarna i Lund ville och kunde göra en operation inom fyra dagar, medans det tar ååår för läkarna här? Jag fattar inte. Det måste ju betyda att nån läkarkår har fel, men vem?

Jag är trött på att inte få svar, och att vänta, och att slussas runt.

Folk dör i genomsnitt mer och oftare inom vården i Västra Götaland, än i Skånes län. Glöm inte var ni läste det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0