Underbart.

Datorn är lagad. Äntligen. Vilken är anledningen till min frånvaro.
På en vecka har jag också hunnit med att ligga på sjukhus. Ryggmärgsvätskegrejen igen. Jag är så trött på hela den skiten att det finns inte.
När trycket går upp blir allt annat också jobbigt. Och får för stora proportioner.

Jag har lyckats lova att jag om min syster ska kolla på High School Musical 3. Herregud. Jag har aldrig sett en enda film, är inte insatt för fem öre, och har insett att jag inte har koll på en endaste "ny" amerikansk kändis, för att de är en annan generation. Känns vuxet. Jag har iallafall fribiljetter.

Det känns att man lever när man går i skolan 24/7. Allt går som på rullband. Äta, sova, plugga, dö. Typ. Betar av och betar av. Men det går bra, känns relativt bra. Allt rullar på. Men höstlovet kommer som en smärre chock. Jag har ju ingen vardag längre. Allt jag gör är skola. Så jag har glömt vad man gör när man är ledig. Eller hur man gör.
Men det är ju egentligen inget problem i sig, eftersom jag är totalt värdelös på att vara ledig. Det är bland det tråkigaste jag vet.

Mitt främsta mål är iallafall att SOVA inatt. Det gjorde jag nämligen inte inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0