Californian light.

Inatt drömde jag att min morbror och hans familj, samt min familj och jag befann oss i Eksjö. Hos en mormor som levde. Samtliga fick en minut på oss att säga det vi ville säga till henne innan hon dog.
Jag drömde inte vad vi sa, utan att alla hade panik och grät.
Jag brukar inte dricka kaffe. Men igår drack jag två koppar. Sen kunde jag inte sova. Inatt sov jag typ fem timmar.

Var i Skärhamn idag, på en någorlunda utställning med bildgruppen. "Pedagogen" gick runt och pratade på, men gick bara till de tråkigaste verken. Segt.

Imorrn är det TEMADAG. En föreläsning om varför droger suger från 8.30 till 13.30. Lunch? Nej. Den får vi ta med. Rast? Njae.

Skolkortet togs idag. Tjugo minuter innan det sa klick fick vi reda på det. Naturligtvis utbröt total kaos i en kvart. Jag är sjukt trött, och har inget vettigt att skriva om alls. Jag tycker inte det är överdrivet kul att le på beställning, särskilt inte när fotografen är assur, dryg och oförskämd. Men för naturarna hade han såklart varit så glad, så!

Utom detta, finns det inga gränser?

Jag fyller år snart. Av nån märklig anledning gillar jag varken jul eller egna födelsedagar. Återkommer med en djup och mycket gråtmild analys när jag kommit på varför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0