Du är bra.

Jag känner mig mer inspirerad till att blogga än på vääldigt länge. Jag sa ju att hösten är en väldigt kreativ period för mig. Och hösten är ju här, eller hur? Ynka tre plusgrader i morse klockan fem i sex. Och att folk faktiskt läser det jag skriver är ju en sporre i sig.

Bara för det har jag varken nåt roligt eller tråkigt att skriva om.

Utom att farfar har skickat vykort till oss från Ottawa, där han befinner sig nu. Det stod typ: "Det är dåligt väder här nu. Enligt tidningarna är det dåligt väder imorrn också. Nu ska jag till sta'n. För det kommer 15-20 munkar till lägenheten imorrn. Och då är det kanske bäst att fly...."

På tal om ingenting alls. Jag fyller år imorgon. Hah. Grattis Grattis. Tack Tack. Jag fick faktiskt ihop en liten önskelista tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0