Grattis till mig!

Och stort Grattis till Jakob! Vi fyller nämligen år idag.

Jag har aldrig blivit mer uppvaktad av min klass tidigare, än vad jag blev idag. Jag är fortfarande helt rörd.

När jag steg in i klassrummet imorse ropade alla 30 "GRATTIS!" flera gånger, och har fortsatt med det och sjungit för mig. Hela dagen. Helt fantastiskt. Ni är bra, ni är bäst. Ni är fantastiska. Tack Tack Tack. Och Tack alla släktingar och andra kompisar som ringt idag.

Farmor kom idag. Tror hon är på väg att bli senil. Det bara är så. Tyvärr.

Jag fick bland annat en sten i present. En jävla sten?! Mamma hade gått och köpt en sten. Anledning och syfte är helt okänt, men det kallades tydligen humor. (Ha ha....?)

(Jakob, ha det BÄST idag. Vi är värda det. Och Bruce Springsteen)

Idag på lunchrasten, pratade Johan, Joel och jag om döden. Helt otippat. Men jättefint. Det betydde mycket, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0