Gustav

På nåt konstigt sätt kändes det aldrig som att orkanen Gustav skulle bli värre än Katrina. Jag kände det i hela mig. Vet inte varför. Det kändes bara som att jag aldrig skulle läsa om vilken förödelse orkanen skapat. Ibland hamnar jag i såna där telepatiska, synska perioder. Låter knäppt. Men nåt sånt. Typ en gång per år.

Eftersom det är Dragkamps VM i Stenungusnd i veckan går inte bussarna in till skolan. Två tredjedelar kommer alltså komma sent, eller inte komma hem i en vecka. Najs. Jag fattar inte varför de prompt måste ha dragkamp på vägen utanför skolan. Finns väl massa gräsmattor de kan smälla upp schabraken på. Och inte gräsmattan vid skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0