Snurra min jord igen.

Herregud vad det går åt helvete med referatet. Nu har jag i och för sig inte samlat mig för att försöka uppbringa någon som helst plugganda än, men va tusan. Matten väntar snällt på mig.

Farmor tjatar ihjääl mig. Hon satt och tittade på när jag satt vid datorn, och försökte plugga, men hon kommenterade ALLT non-stop. Hon ville se hur fantastiskt det var med "det här med datamaskinskulturen". Och. JO det var väldigt fantastiskt.

Hon har ställt samma frågor X antal gånger, alltså samma frågor som jag alltid får svara på.

Om en vecka är jag i Småland. Begravning, here I come. Det känns som en liten, liten klump håller på att frodas i magen. Men det blir bra samtidigt. Den 4:e oktober kändes väldigt avlägset i augusti, när vi var i Eksjö och röjde ur lägenheten. Nu är vi där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0