Barack Obama: Powered by hope

Så ska jag skriva en uppsats om Barack Obama. (Och oj vad bra det går....)
Så läser jag hans memoarer som han skrev när han var 35. Jag måste f.ö läsa 100 sidor om dagen för att komma nånstans i en bok som jag borde ha läst i höstas. Så strycker jag under de partier i boken som jag kan ha användning av. F.ö en väldigt bra bok, men den borde läsas med mer tid, då blir man ju mer motiverad etc etc.

Så kommer jag inte ihåg varför jag strök under, eller vad jag har för syfte att använda det jag strök under. T.ex: "som mannen eller kvinnan tryggt kan strunta i". En gång i tiden tyckte jag att den raden var väldigt användbar. Dock inte längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0