Du, Cyanea: You're stuck in a moment you can't get out of.

Faktiskt en helt vanlig konversation. Hon är öhm. Hur gammal är hon? 22? 23? 40?

Mycket nöje:

tove säger:
ska inte du gå o lägga dig snart?? 23.38??

tove säger:

du vet. aktuellt är slut för längesedan

tove säger:

och uppdrag gransking har säsongsuppehåll. så jag FATTAR inte vad du gör uppe så här dags????

tove säger:

tänker du ut nåt kul nu lr?

Cyanea C säger:

haha, nä inte alls, ja drack vatten *ASG*

Cyanea C säger:

blev törstig efter att ÖLEN tog slut, du vet sånt man får dricka när man e över 18

Cyanea C säger:

*moahaha*

tove säger:

men när man e så gammal som du. så tar det ju ÅR att dricka vatten. och inte kan man skriva o dricka samtidigt. *nej, nej* haha

Cyanea C säger:

nae, inte när man sitter i soffan me lappis, då får man ta bort den först, böja sig fram o hälla upp vatten o dricka, ta tillbaka lappis i knät o luta sig tillbaka o skriva

tove säger:

ja, och när man e så gammal som du. så är ju lederna lite gamla. och eftersom du har parkinson så är det självklart ett måste att ta bort laptopen *herregud*

tove säger:

precis. men ibland skiter det ju sig. som igår lr när det var

Cyanea C säger:

parkinson?? tack för den. men ja e iaf utom riskzonen för plötslig spädbarnsdöd

Cyanea C säger:

*ASG*

tove säger:

jag behöver ju iaf inte penisonspara än.

tove säger:

"behöver du hjälp"

Cyanea C säger:

*ASG* hjälp me vad??? magkramperna?? HAHA!! ja berättade va jag skrev, han tykte ja va sjuk

tove säger:

jag behöver ju iaf inte isbroddar för att gå på parkettgolvet

tove säger:

hahaha. du E ju sjuk. parkinson. säger ju det

Cyanea C säger:

hey, bättre d än sockeplast

tove säger:

speciellt om du spillt vatten på parkettgolvet *halt*

tove säger:

som om JAG har det då lr?

Cyanea C säger:

haha, ja eller, du kanske inte går än?

tove säger:

funderar på att lägga upp det här på min blogg o sen poka alla jag känner! hah

Cyanea C säger:

HAHA!! why not?=

tove säger:

sov gott! du lär ju behöva din sömn!

Cyanea C säger:

haha a för mina rynkor *s*

tove säger:

somna inte för gott bara. äldres hjärtan kan ju vara lite bräckliga......



Kommentarer
Postat av: Cyanea C.

OMG!!! när man läser d där igen så inser man verkligen vilka sjuka konversationer vi har!!!

2009-01-04 @ 18:26:34
Postat av: tove

hahaha. japp! jag har läst igenom det flera gånger. och skrattar lika mycket åt vår uppfinnesrikedom varje gång! Jag förtydligade och tog bort massa onödigt stuff. iofs.

2009-01-04 @ 19:15:12
URL: http://interntmedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0