Sometimes you can't make it ooooooon your own.

Eftersom jag fick en sån konstig influensa som inte läkarna förstod sig på, och eftersom jag mådde skitkonstigt bara på en timme, så har jag stark anledning att tro att det var det här som fick mig på fall före jul! Suspekt, suspekt!

Hah.

Inte så konstigt att jag fick den, med tanke på operationen, hej nedsatt immunförsvar! :)

Idag var det roligt. Matkrig med soppa, någon? Ett förslag som dök upp när det var matkrig med hamburgare. Förslaget dök ner, rätt snabbt, så att säga. Men det var roligt. Snacka om att distrahera....

"Ska jag torka av hamburgaren först? Den ser lite kladdig ut? Det blir ju lite äckligt med sås i håret, ju.....! Så. Färdig. Nu kan du kasta den!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0