the departed

Är en bra film. Lite virrig. Men bra.
Laddar min iPod och försöker komma på vilket skolarbete det är mest bråttom med.  Idag åkte vi skridskor igen - men. Eftersom isen var så himla ojämn av någon konstig anledning, och den sjöng, krängde och sprack, plus att närmare en sibirisk vinter i Sverige kommer man inte, så jag gick hem. Funderar på hur jag ska komma upp i ottan imorrn när skolan börjar igen.
Jag har ingen lust att gå i skolan i ett och ett halvt år till. Jag vill jobba i Hemsedal. Åh, så underbart. Ingen matte!









Nu måste jag fixa min förbannade iPod. Allt försvann. Skit!


Kommentarer
Postat av: tove

haha. jag skyller det på min lärare i tvåan med då, då!



Jag är så himla lack på teknikhelvetet till iTunes. All min musik e bara borta?! Tänk dig. All bra musik. Borta. Depeche Mode, Green day, killers, U2, nirvana, bob dylan, lisa miskovsky, springsteen, morrisey, kent. Alltså. Vad i helvete?



Inte NOG med det. Så försvinner mina svarskommentarer på löpande band. Merd!

2009-01-07 @ 19:41:55
URL: http://interntmedt.blogg.se/
Postat av: Cyanea C.

ähum... alltså... =/ inte för att göra din dag ännu värre, o för o va petig me stavning.. men e d inte "merde" o inte "merd"? visslar oskyldigt

2009-01-07 @ 21:11:36
Postat av: Cyanea C.

Jättefina bilder förresten!

2009-01-07 @ 21:12:09
Postat av: Cyanea C.

men fan va muppit, mina kommentarer försvinner me.. grr

2009-01-07 @ 21:13:31
Postat av: Tove

Haha. Din jävel! Tack för den! Som om inte det är tillräckligt då lr? Men krossa på för all del. Jaja. I'm still staaanding ffs!



Tack. jag ska visa fler bilder. när jag tycker jag har tid. Vilket är tidigast öhm. typ aldrig. Vet inte med den där stavningen. Men VEM är det som läser franska här? Bara undrar rent allmänt. kollar upp det alltså. nej. vi tar det här på msn sen.då kan du få förklara hur fan man gör för att förstå sig på iTunes på franska. (Alltså. FRÅGA inte)

2009-01-08 @ 15:59:56
URL: http://interntmedt.blogg.se/
Postat av: Cyanea C.

HAHAHA!!! FRANSKA!??? Tove, ja döööör!!!

2009-01-08 @ 20:27:57
Postat av: tove

Synd, synd.

2009-01-09 @ 18:45:07
URL: http://interntmedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0